[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Alex 1264 : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 00:58

Alex 1264

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Alex 1264

Berichtdoor Alex 1264 » 24 nov 2018, 14:30

Beste forumleden,
Nieuw op dit forumgebeuren. En dus even voorstellen. Lex Goumare, archivaris Algemene Verkeersdienst (AVD) Rijkspolitie. Eigenaar diverse AVD-voertuigen. Waaronder sinds begin 2018 een 190E uit 1991. Deze W201 diende op het steunpunt Assen. Met mijn twee (uiterst) linker handen ga ik proberen deze auto weer helemaal terug te krijgen in de dienstuitvoering van toen. Op http://www.rijkspolitie.nl (ons digitale archief) vind je al wat fotomateriaal van de Mercedessen. Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen. Waarschijnlijk zal ik jullie hulp nodig hebben...………….
Laatst bijgewerkt door Alex 1264 op 24 nov 2018, 14:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Alex 1264
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 18 feb 2018, 15:04
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Alex 1264

Berichtdoor Bram Jansen » 24 nov 2018, 14:50

Welkom Lex!

Veel leesplezier hier :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron