Mijn 190E uit 1985 heefts slechts 73k gelopen (alle documentatie erbij en gecontroleerd door garagist) en toch speling in de klok van het achterdifferentieel. Ik snap hier niets van. Nu is er een revisiedifferentieel onder gekomen en de speling is duidelijk minder, maar wanneer ik optrek is er nog steeds een kleine "klonk" vanuit het diff. hoorbaar. Ik heb gezegd dit niet te accepteren, De leverancier zegt dat ze dit allemaal in meer of mindere mate hebben. Ik geloof hier echter niets van en ook de garagist vindt dit vreemd. Men gaat nu een tweede (revisie)exemplaar (naast de "originele") regelen. Als dan het probleem blijft komt er een nieuwe onder. Kan iemand mij hierover meer vertellen? Ik kan mij nl. niet voorstellen dat enige vorm van speling in de klok "normaal" is. Helemaal niet bij deze km stand (men denkt dat er een keer verkeerde olie in is gegaan of met te weinig olie is gereden). De hardyschijven zijn als eerste al beide vervangen en in het tussenstuk van het cardan heeft men ook eea aangedraaid

. Ben benieuwd naar jullie ervaring en tips!
mvrgr. Jöran