Hallo,
Ik heb een 190 2.3-16 te koop gezien via het internet, en zou zaterdag eens willen gaan kijken. daar ik mijn eventuele yongtimer zo origineel mogelijk wil houden-aankopen ben ik op het internet eens gaan kijken via het chassisnummer of VIN. Naar de historie en naar eventuele opties enzo. Ik kom zeer uiteenlopende resultaten tegen, volgens de ene is het een automaat, volgen de andere bouwjaar 81? enz. Weet iemand van jullie hoe ik aan betrouwbare resultaten kan geraken. of moet ik gewoon naar een dealer gaan en het daar vragen?
Als ik naar de wagen ga kijken, wat zijn de zwakke plekken aan de carrosserie? Ik weet al (via jullie forum) de potten van de veerpoten en schuifdak afwatering komen al eens voor. Verder de binnekanten van de spatborden en de rond de ramen ziin klassiekers denk ik. Ik zoek dus een wagen waar ik aan de carrosserie niet te veel kosten aan wil maken.
Een volledige overhaulin van de koets en terug overspuiten komt niet in aanmerking.
Hoe was de anti roestbehandeling bij de productie eigenlijk, werden de kale carrossen al volledig ondergedompeld in een electrolitsch bad, werd er een pvc laag op de onderkant gespoten. Is de metalic lak voorzien van een clear coat. Dat soort zaken zou ik wel willen weten, dus als er iemand hierop antwoorden weet mag je het altijd laten weten. (Filmpjes van de productie misschien)
Benieuwd wat er nog uit de bus gaat komen? Alvast bedankt voor eventuele reakties.