Het is nu 23 mei 2025, 10:16
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!
door a.broers80 » 01 jan 2017, 20:00
Beste Ferry. Sorry, maar ik ben nog maar weinig op de site geweest. Mijn naam is Jan Broers. Ik ben 59 jaar oud. Ik woon sinds 5 jaar samen met een vrouw die een MB 190D 2.0 heeft meegebracht in de relatie. Ik ben ca. 15 jaar werkzaam bij een Technische dienst van een Sociale Werkplaats en heb als taak het onderhoud van grote machines ( tractoren, maaimachines e.d) Door mijn ervaring met dieselmotoren doe ik het meeste onderhoud zelf aan de Mercedes. Ik zoek al een hele tijd naar de juiste benaming van het zg. blader-rooster wat bij de ruitenwisser zit. Immers als je bij google niet de juiste benaming opgeeft kan de zoekmachine het niet vinden. Ik heb ook de service manual CD van de W201. Helaas kan ik daar ook geen rooster of artikel nummer op vinden. Ik hoop dat er bij de W201 Club ook al eens iemand dat rooster heeft moeten vervangen en het artikel nummer van Mercedes weet.
-
a.broers80
- Fresh Boarder

-
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Bram Jansen » 01 jan 2017, 20:02
Dag Jan, welkom hier.
Je bent al heel lang lid zie ik.
Ik begrijp dat het soms allemaal wat moeilijk te vinden is op een forum. Daarom heb ik je voorstel tekst maar even op de juiste plek gezet.
Veel plezier hier.
-
Bram Jansen
-
door FerryB » 02 jan 2017, 11:58
Dag Jan,
Welkom op het forum en veel leesplezier

Groet, Ferry.
-

FerryB
- Diamant Boarder

-