[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
201D gloeikaarsen : Diesel specifiek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 14:37

201D gloeikaarsen

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel, met de W201 kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

201D gloeikaarsen

Berichtdoor Andyam » 20 apr 2019, 21:44

Ik zou voor mijn 190D de gloeikaarsen willen vernieuwen.
Bij Taxiteile hebben ze me naar volgende type verwezen, na opgave van chassisnummer : https://www.te-taxiteile.com/mercedes-t ... -von-bosch
Maar nu heb ik al veel zaken gelezen, dat je exact hetzelfde type moet steken als die erin zit.
Dit vooral betreffende compatibiliteit met het gloeirelais.
Momenteel weet ik niet wat er actueel in zit.
Kan ik problemen hebben met het type van Taxiteile?
Hoe kan ik onderzoeken of de nieuwe gloeikaarsen compatibel zijn met de huidige (ik heb de nieuwe al)?
Meetprocedure?
Andyam
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 99
Geregistreerd: 11 okt 2009, 17:05
Woonplaats: Deinze
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1988
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: 201D gloeikaarsen

Berichtdoor Andyam » 22 apr 2019, 08:16

Bij deze nog de extra vraag : mijn 201 is van 1988, voor de faceflift.
Als ik het goed voor heb zijn er bij de facelift aanpassingen gebeurd in de voorkamer, o.a. meer schuingeplaatste inspuiting dacht ik. Zijn er dan standaard ook andere gloeikaarsen gebruikt bij de facelift?
Andyam
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 99
Geregistreerd: 11 okt 2009, 17:05
Woonplaats: Deinze
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1988
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: 201D gloeikaarsen

Berichtdoor Hutch » 22 apr 2019, 10:44

Hoi Andyam

Het lijkt maar zo als er naar het opgeven van chassisnr het type gloeikaarsen word opgegeven dan moet het kloppen.
anders wie kan je het dan wel vertellen wat erin zit. :roll:
Als je dan nog twijfelt zit er niks anders op om er eentje eruit te draaien en dat type te bestellen dat er nu in zit. :D
Om het dan nog moeilijker te maken heeft je voorganger het wel goed gedaan en de goede stiften geplaatst met hetzelfde nr of deze op chassinr besteld? :o

Moraal van het verhaal is bestel ze dan bij de dealer die ze ook op chassisnr besteld. :handgestures-thumbup:

Ik heb de mijn gloeistiften 300D MB124 bij Taxiteile besteld op chassisnr bij het demonteren kwamen er 2 verschillende gloeistiften 5x beru en de achterste bosch.
beru 6 x gemonteerd start weer als een zonnetje.

Dit verhaal kwam zomaar in me op gezond wantrouwen is goed,maar soms mag je er op vertrouwen dat ze het goed doen.

mvg Hutch :violin:
Avatar gebruiker
Hutch
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 29 jul 2018, 12:06
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Diesel specifiek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast