Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
4 weken geleden ging na een minuut of 10 rijden mijn auto erg stotteren en viel zelfs tot 2 keer toe uit tijdens het wachten voor het stoplicht. Daarna erg stotterend weg kunnen rijden gelukkig. Vanochtend weer de auto gestart (na 2 weken stilstaan, het is echt mijn ‘hobby auto’ dus rijd er niet constant mee) en eerst een poosje laten draaien voordat ik ging rijden.
Koude start goed, slaat gelijk aan zonder problemen. Na ongeveer 10 minuten begint de auto weer te stotteren en te trillen. Met een aantal keren gas geven lost dit niet op, hij blijft haperen. Sterker, ook tijdens het in hebben van het gaspedaal loopt hij niet altijd even constant. Hierbij een video, na ongeveer 17 minuten stationair draaien: https://youtu.be/QD6NnhbA9O0
Afgelopen zomer zijn de dynamo en de accu vervangen en de bougies gecontroleerd, deze waren nog goed. Ook is afgelopen maart alle olie ververst incl. filter.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ter info; heb weinig tot geen gereedschap tot mijn beschikking

Alvast heel erg bedankt voor jullie wijsheid!!