Koop gewoon de originele veren, kan je kiezen uit zware of lichten afhankelijk van gewicht van je wagen... en als 2e de rubbers, zet de rubbers er onder met de minste noppen ze gaan van 1 tm 4 noppen, verschil per nop is geloof ik 5mm hoogte verschil. Of koop cheap as verlagings veren en weg is je comfort van de Mercedes maar staat het direct lager haha. Ik heb recent voor een auto voor de handel gewoon veren gekocht bij ATP in duitsland ebay... achterveren daar kosten je geloof 45 euro voor de 2... prima dingen voor een standaard W201. Voor mijn 16v had ik ze bij de dealer gekocht omdat het nergens anders leverbaar was, kosten toen 550 euro.
ALthans dit alles uit eigen ervaring van de laatste 10 jaar.
Oohja optie 3 welke ook uitgevoerd wordt door handige harry e.d. slijp gewoon een ring af..... staan ook leuke youtube video's van

Vervangen achter is simpel gewoon met krik, voor zeker veerspanner nodig met schijven tenzij je wilt genieten van de laatste dag klussen aan de Benz.
PS je wagen staat gewoon prima op hoogte want de eerste modelen stonden zo op hun wielen.