door Suske » 29 jan 2015, 16:52
zo zojuist de bak laten spoelen bij automaatspoelen.nl
of jmd garage uit den haag.
stond er bij en keek erna , na by-pas aan gelegd te hebben , de motor draaien ,zodat de automaat aft olie de temperatuur bereikt heeft van rond de 70 Graden , werd de reiniger toegevoegd , en het systeem werd rond gespoeld , na 20 min werd die carter deksel verwijderd , en een nieuwe filter werd geplaats . ( btw de olie zag er op het oog niet echt vies uit , hij had wel erger gezien )
oeps de verkeerde , onderdeel kwam pas in de middag , dus ben met de gratis leen auto weer na huis gereden.
ca 5 uur later kwam ik bij jeroen langs en de auto was klaar , ( jammer dat ik het vervolg niet heb gezien ).
hij vertelde dat ik de eerste paar km rustig aan moest rijden , en geen kickdown , dat de bak zich even moest aanvoelen . ( weet niet of dat of zo is , waar of niet waar ? )
het rijden tja de bak voeld lekker aan , maar dat was voor heen ook zo , ja lichte bonk met schakelen van 1 naar 2. maar dat voel ik niet meer
tevens was het probleem het bonken van d naar r en anders om .
dit is nu stuker beter , maar nog wel aanwezig ( de bak moet zich nog reseten of aanleren denk ik )
btw we hebben ( de monteur ) naar de hardy's gekeken deze was nog goed , en de tussenlager ook .
kortom wel een rib uit me lijf 356 euro ( spoelen incl filter )
en als het schakelen nog minder word ben ik dik tevreden. kort om goede service , en keurig te woord gestaan
gr dennis