door Dylan » 19 nov 2013, 00:13
hallo forumleden, zoals jullie weten is afgelopen zomer mijn 190 gestolen is, hoogstwaarschijnlijk is hij in het exportmilieu terechtgekomen en is hij nu ergens op een ander continent aan het rondtuffen. ook al heb ik nu een andere 190, ik blijf hem heel hard missen, want voor mij was hij meer dan zomaar een auto, de liefde voor de ster, mijn eerste echte auto, die ik kocht op mijn 16e en waar ik zoveel mee beleefd heb. 1 ding is zeker, ik wil hem koste wat het kost terug, want hij hoort alleen bij mij. wat er mee gebeurt is weten we niet, gestolen dichtbij de snelweg richting brussel. in elk geval, voor demontage vr onderdelen, dat kunnen we uitsluiten want daarvoor was hij veel te goed, hij was in perfecte staat. daarom vraag ik mij af waar hij kan zijn. gestolen op 4 juli 2013, kan het zijn dat hij zich nog aan de spaanse grens bevind wachtend op een boot, of zit hij zo goed als zeker al in afrika? de drang om hem terug te zien is zo groot dat ik zelf overweeg om naar daar te reizen, op zoek naar mijn pareltje. alleen, ik heb geen idee WAAr juirt te beginnen zodken, heeft ieman. d enig idee? ik wil hem echt terug. alvast bedankt
Student autotechnieken en Mercedes fan