Geachte W201 leden, hierbij wilde ik mij graag even voorstellen als nieuwkomer op de W201 Club. Mijn naam is Ronald van Riesen en woon in Almere. Ik werd door Toon C. (u wel bekend) geattendeerd op deze site waar ik helaas het bestaan nog niet van had ontdekt. Toon attendeerde me op de W201 site omdat hij mijn advertentie op Marktplaats had gezien waarin ik op zoek ben naar een mooie 190D 2.5 automaat. Hij zegt ga maar eens op deze site kijken daar wordt je een stuk wijzer van. Dus zo gezegd, zo gedaan. Dus is dit eigenlijk meteen een vraag aan u of iemand nog een mooie ergens te koop weet staan. Nou werd me ook al meteen verteld, om even daarmee te wachten tot na pasen, tot ons fijne kabinet laat weten wat ze met ons (en mij als aanstaande) klasiekerrijder gaat aanvangen. Zware toeslagen, toch maar weer belasting gaan heffen op de auto's van voor 1986. Want ja er moet weer geld bijeen geharkt worden. Maar goed zo ver is het nog even niet. En wil eigenlijk toch wel zo'n fijne 190D 2.5 aut. aanschaffen. Zonder dat ik de plannen van het kabinet weet.
Beste medeleden uw tips en reacties zijn zeer welkom.
Groet, Ronald van Riesen