Zoals te zien in mijn nickname is mijn naam dus Rick Lankheet.
Ik ben sinds twee weken trotse eigenaar van een Mercedes-Benz 190E 2.0 met AMG-Sportpakket rijdend op LPG.
Ik ben 18 jaar en woonachtig in Haaksbergen.
De keus voor een eerste auto was moeilijk te maken. Ik wilde per-se een oldtimer omdat ik de auto's van tegenwoordig gewoon weg vreselijk(saai) vind(net als de muziek, uitzondering daargelaten), en ik wilde graag een auto met wat karakter. De keus ging tussen een SAAB 900(liefst cabrio) en een Mercedes-benz 190E. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een 190 omdat mijn oom zelf een 190D rijd en zijn broer een autogarage heeft, met verstand van auto's op leeftijd. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn aankoop, starten op benzine en rijden op LPG. Bij het kopen van de auto heb ik de auto even op de brug gehad en is er op de bekende punten gecontroleerd. De onderkant was nog in perfecte staat(voor een auto op leeftijd) en het enige puntje was dat de remleidingen over een jaartje of twee waarschijnlijk vervangen moeten worden. Aan de buitenkant moeten er nog een paar kleine dingetjes die vervangen moeten worden. In de koplamp zit een barst en moet vervangen worden en er zitten een paar schaafpunten op de voorbumper. Ook wil ik graag een nieuw stuur omdat het oude een beetje beschadigt is. Bijgevoegd zitten een aantal foto's.
Let niet op het gat in het dashboard, ik was bezig een lucthoorn in te bouwen als toevoeging op de normale claxon.
Als er vragen zijn brand maar los.

Groet Rick Lankheet