[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ster afgebroken en gejat natuurlijk ! : Andere dingen W201 en andere C-Klasse - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 13:42

Ster afgebroken en gejat natuurlijk !

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Re: Ster afgebroken en gejat natuurlijk !

Berichtdoor Gert190 » 21 dec 2012, 00:23

De laatste keer dat ik een nieuwe nodig had, is een jaar of twee geleden bij mijn toenmalige W124. Het was gebeurd in de nacht van zaterdag op zondag. Maandagochtend meteen naar de dealer, want ik vind het een scharrig gezicht, zo zonder ster rondrijden en doe dat dan ook het liefst zo kort mogelijk. "Goh, u heeft geluk, u bent nummer drie vanochtend, hierna zijn ze op en moet ik weer nieuwe bestellen," kreeg ik daar te horen.
Ik weet niet of het werkelijk zo riskant is, dat onder stroom zetten. Die schrikdraden die langs een paardenwei worden gespannen zijn toch ook niet prettig om aan te pakken, zonder dat je er meteen dood aan gaat. Zo iets moet toch ook voor een ster te bedenken zijn? Al moet je de ster dan natuurlijk wel geïsoleerd kunnen monteren. Witgloeiend verhitten geeft denk ik ook wel een grappig effect, denk ik. Net als een witgloeiende eigenaar die zich even niet kan beheersen trouwens.
Gert190
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Ster afgebroken en gejat natuurlijk !

Berichtdoor Web » 21 dec 2012, 14:51

Och, als ze hun vingers branden aan je 'schrikster' trappen ze wel een deuk in je auto uit nijd... zo zijn ze dan ook wel weer...
Web
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Vorige

Keer terug naar Andere dingen W201 en andere C-Klasse