[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Uitlijngegevens 2.0D : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 19 apr 2024, 19:11

Uitlijngegevens 2.0D

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Uitlijngegevens 2.0D

Berichtdoor Kennytuning » 25 jan 2013, 19:30

Beste leden.
Aangezien ik binnenkort aan de ophanging één en ander ga vervangen (rubbers voorste wieldraagarmen) moet de Benz natuurlijk hierna ook weer uitgelijnd worden... Dit gaan we zelf doen op school met hulp van de leraar.
We hebben op school een "autotechnisch handboek" van Kluwer over de Mercedes 190 (daar rijd ik toevallig mee! :o )
Daar staan uitlijngegevens in vermeld, maar niet naar mijn zin. Zo staat er bijvoorbeeld géén verschil tussen Sportline en standaard... Heeft er iemand de uitlijn gegevens van een W201 2.0D (indien verschillend per motorinhoud) Sportline en niet sportline?
Alvast bedankt.
Kennytuning
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 3284
Geregistreerd: 11 mei 2011, 19:38
Woonplaats: België
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten