[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
mijn Mercdes W201 : Forum voor Gasten

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 16:48

mijn Mercdes W201

Dit is het deelforum voor gasten, hier kunnen gasten van zich laten horen als het aanmelden problemen geeft, of als het gaat om vragen over het lidmaatschap. Let op: Dit is -geen- plaats voor technische onderwerpen of te koop aangeb./gevraagd zaken! Dit zal worden verwijderd.

mijn Mercdes W201

Berichtdoor Blauwe Ster » 26 jul 2012, 22:56

Hallo,

ik ben ook een "liefhebber" en heb ook dit forum gevonden.
Ik heb (nog) geen zin om lid te worden, maar wil wel graag mijn auto "showen"

Het is een Mercedes W201 2.3 automaat uit 1990.
Ik heb deze auto al iets van 8 jaar.
Gekocht met 170.000 km op de teller, staat nu op 236.000 km.

Auto is verlaagd, witte knipperlichten en 16 inch AMG monoblock ( look-a-like) velgen.

***Link verwijderd***
Blauwe Ster
 


Re: mijn Mercdes W201

Berichtdoor Admin » 26 jul 2012, 23:34

Mooie wagen maar helaas, als je je wagen wil showen zal je jezelf toch echt even moeten aanmelden.
Admin.
Avatar gebruiker
Admin
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 104
Geregistreerd: 04 feb 2008, 21:59
Woonplaats: Dit forum
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Forum voor Gasten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten