[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ankerplaten : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 25 apr 2024, 05:08

Ankerplaten

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Ankerplaten

Berichtdoor Deebo » 20 jan 2010, 15:29

Hallo allemaal,

Ik wil de ankerplaten van achter vervangen van onze W201.


Weet iemand of je de naaf waar de aandrijfas in komt eraf moet halen voordat je ze kan plaatsen. Ik weet namelijk dat de remschijven makkelijk eraf kunnen maar dan kan je toch nog niet bij de ankerplaten?

Ik hoor graag jullie reactie en of ervaringen.

deebo
Deebo
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 14 dec 2009, 10:07
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Ankerplaten

Berichtdoor Beer » 21 jan 2010, 12:00

volgens mij hoeft dat niet, maar het is wel makkelijker om er bij te komen.

gr. Beer
Avatar gebruiker
Beer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 26 maart 2009, 15:00
Woonplaats: Zoetermeer
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron