Dus achteraan nieuwe remklauwen, remslangen, schijven, blokken ... enfin alles.
Vooraan nieuwe schijven en blokken.
Nu heb ik er ondertussen 2 liter remolie doorgejaagd met een pressure bleeder ( ding waarmee je vloeistof uit een reservoir met druk in het remreservoir duwt.
- 2020-06-13 12.15.04.jpg (3.68 MiB) 2241 keer bekeken
Ongeveer alles wat kon foutlopen is daar in het begin ook foutgelopen. De twee rubberen dopjes op het reservoir scheurden / lekten, week wachten tot de nieuwe binnen waren bij Mercedes en dan schoot de slang die onderaan het reservoir ook nog eens los. Waar gaat die trouwens heen ? Zie foto.
Heeft het ontluchten van de koppeling invloed op het ontluchten van de koppeling ? Dat heb ik nog niet kunnen doen want de nippel aan de bak heeft sleuteltje 7 nodig en dat heb ik hier niet liggen.
Op het moment raak ik niet verder dat ik er wel een beetje druk op gepompt krijg als de motor niet draait, start ik de motor zakt de pedaal onmiddellijk naar de vloer.
Beetje teneinde raad.