Ok...Stand van zaken:
De garagist heeft nog meer gare en lekke rubber leidingen gevonden (onder het inlaatspruitstuk waar ik natuurlijk weer net niet gekeken heb) heeft her en der nog wat andere verdachte vacuümslangetjes en de daarbij horende rubber aansluitingen vervangen en heeft de Co2 opnieuw afgesteld.
De Benz start nu weer als een tierelier en loopt beter dan voorheen, heeft duidelijk meer power
Maar..
Nu heeft hij (bij warme motor 82C) de neiging om in de P en N stand iets te hoog stationair te lopen en is dan soms wat "zagerig" (toeren lopen een beetje op en neer) .
In de D stand, met de voet op de rem, is ie dan prima op toerental en hij "trekt" niet.
Na overleg met de monteur besloten om het maar even aan te zien want daar valt mee te leven. Hij vertelde me dat hij behoorlijk lang bezig was geweest om hem af te stellen zoals hij nu is en hij was bang dat hij hem niet veel perfecter kon krijgen dan hij nu is.
temp sensor is nog niet vervangen zou dat daar nog iets mee te maken kunnen hebben?