[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Gps tracker wie heeft er al een ! : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 05:40

Gps tracker wie heeft er al een !

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Gps tracker wie heeft er al een !

Berichtdoor Spaansen » 07 dec 2018, 13:44

Hee na lang weer eens een post van mij :D

Ik heb mijn autoverzekering maar eens beetje opgewaardeerd vanwege de stijgende dagwaarde van een 16v.

Daartegen kan ik geen vergelijkbare kopen als hij gestolen wordt ( ja nog wel onderverzekerd dus )

Maar ik wil een gps tracker kopen enkele eisen
Ingebouwde accu dat hij meerdere dagen op eigen stroom uithoud
Bij voorkeur geen maandelijkse kosten om het bijhorend software te gebruiken

Is er iemand die dit al uitgezocht heeft ? En goede ervaringen heeft .
De eenmalige Kosten vind ik niet eens heel belangerijk
Avatar gebruiker
Spaansen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1819
Geregistreerd: 31 dec 2010, 21:25
Woonplaats: Lelystad
Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Gps tracker wie heeft er al een !

Berichtdoor Knuffelbeer » 07 dec 2018, 21:03

Zijn prima trackers te koop.
Zowel met als zonder batterij.
Gewoon prepaid kaart erin en klaar.
Dan kun je via sms de locatie krijgen en dus weinig kosten.
Of altijd online laten met uiteraard de internet kosten.
Ik heb hem op sms staan waarna af en toe online om de datum van beltegoed te behouden.
altijd feest als je met een Benz bent weg geweest
Avatar gebruiker
Knuffelbeer
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1112
Geregistreerd: 28 jul 2013, 09:31
Woonplaats: Spakenburg
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron