direct na overschakelen valt ie uit. Soms als ie wel fatsoenlijk overgaat en je hebt een flink stuk gereden dan kan ie er ook ineens mee stoppen.
Afgelopen zaterdag al een nieuw magneetventiel op de Gas tank vervangen. Resultaat was dat ie het minder deed. Dat die welicht slecht was zou volgens de gasboer kunnen. Was een vaker voorkomend probleem van die serie.
De gas-indicatie schakelaar ook al vervangen. De AEB725. Tevens de EZL (ontstekings-module) gewisseld.
Probleem blijft aanwezig.
De gedachte van de gasboer was dat het toerental signaal niet goed was, vandaar dat ik de ontstekings-mod wisselde.
Na een test van de LPG boer, 2 draden zonder schakelaar, zodat ie direct start op LPG en rijdt.
Weer een test rit en wederom zelfde probleem. Volgens hem is het nu duidelijk dat het ergens in de LPG installatie zou zitten.
Nu mijn vraag, waar komt het toerental signaal vanaf en gaat ie naar toe.
Deze hadden we ook al gewisseld met (zie foto naast de diagnose stekker) en de min van de bobine.
-Komt dat van de dynamo? Dan zou eventueel die verbinding niet meer goed zijn.
Hoor het graag waar dat toerental signaal vanaf komt.
- Ontstekings module snelheidsignaal tbv forum_1600x902.jpg (768.24 KiB) 5146 keer bekeken