W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 12 dec 2017, 22:38

Hoe weet ik of een Duitse W201 betrouwbaar is

Dit is het deelforum voor gasten, hier kunnen gasten van zich laten horen als het aanmelden problemen geeft, of als het gaat om vragen over het lidmaatschap. Let op: Dit is -geen- plaats voor technische onderwerpen of te koop aangeb./gevraagd zaken! Dit zal worden verwijderd.

Moderators: Bram Jansen, xxGoof, Sterretje1968, Ruub-ster

Hoe weet ik of een Duitse W201 betrouwbaar is

Berichtdoor FJL » 22 nov 2017, 19:14

Beste leden van het W201 forum,

Enkele jaren geleden ben ik een tijd actief op zoek geweest naar een 2.5 TD W201. Door de milieuzones in Rotterdam heb ik er vanaf gezien. Nu de regels voor benzine-motoren weer vrij zoek ik vrolijk verder en heb inmiddels een plaatje gevonden; W201 1993 sportline 2.6. Staat te koop in Duitsland, zou een import uit Japan zijn. Hoe weet ik nu of dit een betrouwbaar adres is?

p.s. Ik heb enkele jaren geleden mij geintroduceerd op dit forum, ik weet echter mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer
FJL

Re: Hoe weet ik of een Duitse W201 betrouwbaar is

Berichtdoor Petie » 22 nov 2017, 20:36

Moeilijk als hij door een liefhebber is gekocht zal het in orde zijn.Duitse auto"s zijn in het algemeen behoorlijk goed onderhouden maar er zijn natuurlijk uitzonderingen .Zijn er onderhouds papieren bij de auto dit zou veel duidelijk maken. Ook heeft een originele japanse auto het stuur aan de rechterkant en dit is hier in europa niet echt een pluspunt.
Ich habe keine freunde ich habe eine ausgewahlte sammlung an irren.
Petie
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam: Peter
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor FJL » 22 nov 2017, 21:00

Het is bij een bedrijf, dus niet bij een particulier. Zal eens rondvragen bij wat bedrijven daar in de buurt.

Leuk weetje; het is een tijdje in Japan heel hip geweest om dure Europese auto's te kopen met het stuur dus ook links.

Nog tips over stalling?
FJL

Berichtdoor Bram Jansen » 22 nov 2017, 22:59

FJL, Je zit in het "forum voor gasten" op zich geen probleem maar als je wilt gebruik even het contact formulier op dit forum, dan zoek ik je gebruikersnaam en wachtwoord even op, dan kun je weer gewoon als lid inloggen.
Bram Jansen
Beheerder
Beheerder

Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen: S124 E300TT 1994

Keer terug naar Forum voor Gasten