vond het erg leuk en leerzaam, let wel je bent aan het einde van de dag geen volleerd autospuiter maarrr je weet wel de stappen om alles goed klaar te maken om te spuiten, maar het zal je wel lukken met een beetje ondersteuning van hun om je auto te spuiten (hmmm iets voor de toekomst)
nou de ochtend begon natuurlijk met een bakkie en voorstellen van elkaar, opvallend dat er en verschiilende merken werden vertegenwoordigd, MG, VW,ik natuurlijk, en een vader en zoon project FORD CAPRI (de auto was voor de zoon jaja).
daarna kregen we een stukje theorie over de verschillende metaal soorten, en grondlakken, en lak soorten, en ontvetten dit werd door martin gedaan die is een vertegenwoordiger bij SPIES HECKER (autolakken fabrikant) en die had een lespakket bij elkaar gesteld die voor beginners is.
stukje theorie van de vertegenwoordiger van spies hecker (martin).jpg
stukje theorie van de vertegenwoordiger van spies hecker (martin)2.jpg
na de theorie uitleg van het plamuren
uitleg van belang van plamuren door ingmar.jpg
voor het plamuren eerst ontvetten van je werkstuk wat mij opviel is dat er tussen elke stap er ontvet moest worden dit om vetten en zouten en zuren aan je handen zitten
werkstuk ontvetten 2.jpg
zo nu plamuren
plamuur aanbrengen.jpg
het werkstuk plamuren.jpg
ingmar uitleg van het plamuren.jpg
uitschuren van het plamuur.jpgStatistieken: Geplaatst door Peter Ouwehand — 26 jan 2014, 11:18
]]>