De mijne is ook fabrieksnieuw van onder.
De grote roestplek (in het midden van de foto achter kuip)
Is door de originele dikke laag, die Mercedes gebruikt ook niet te zien!
Tip, controleer deze plek, dit raad ik trouwens iedereen aan.
Dinitrol te dun aangebracht!
Bij de eerste laag heb ik Dinitrol ML gebruikt.
Dit spul is zo dun als water met als bedoeling dat het overal goed kan inkruipen (vooral in roest wat je niet ontdekt hebt)
Dit spul verdrijft water zuurstof en kapselt roest in.
Bij 2de laag heb ik Dinitrol Metalic gebruikt.
Deze tweede laag is nodig om de 1e laag te fixeren.
Als de eerste laag te dik is aangebracht. zakt de tweede laag uit (dit moet je goed in de gaten houden)
Samen heb je een laag die jaren meegaat, je moet natuurlijk wel jaarlijks een inspectie doen!
Maar dit doen de profs ook...
Ik schrijf dit niet om mijn gelijk te halen!
Maar voor leden die overwegen dit ook zelf te willen doen.
Ik heb vooraf natuurlijk veel gegoogled,
Dinitrol komt veruit als beste uit de bus...Statistieken: Geplaatst door Silverstar — 31 mei 2017, 21:02
]]>