Let alleen even op de plekken waar je de gaten in de leuning maakt.
De oudere 190ers (voor medio 1987) hadden de achterste zitplaatsen ca. 4 centimeter verder uit elkaar zitten. E.e.a. heeft te maken met het creëren van meer hoofdruimte door een lagere achterbankzitting. De achterpassagiers kwamen toen ook iets dichter bij elkaar te zitten.
Als je dus een rugleuning van oud naar nieuw zet of andersom en de gaten zitten er al in, dan zitten die gaten niet goed.
Bij een inbouw waarbij je zelf gaat snijden, kun je zien waar de gaten moeten komen en heb je dat probleem niet. Inbouw is in een uurtje gedaan.
De achterste hoofdsteunen verschillen van de vorste doordat ze iets kortere poten hebben. Mocht je de steunen er uiteindelijk niet ingeprikt krijgen, dan moet je even met de haakse slijper aan de gang om die pootjes een paar centimeter in te korten. Zie je na montage niks meer van. Sommige achterhoofdsteunen hadden overigens een kniok in de pootjes, net onder het hoofdsteunkussen. Hierdoor zat de hoofdsteun iets verder naar voren.
Groet,
ChristiaanStatistieken: Geplaatst door Christiaan — 10 jan 2013, 20:14
]]>