Eerste is een 190D 2.5 automaat 133km gelopen geen papieren. beige kleur. van 1986/7
Er zit een open dak in,
Verder is de auto kaal qua accessoires.
Binnenkant:
Dashboard heeft scheuren, Deurpanelen zijn ook niet mooi meer. Klein gaatje in de hemelbekleding. Stoelen zijn niet doorgezakt, en bestuurdersstoel heeft een kleine slijtplek(niet doorheen)
Buitenkant:
1 wielrand achter heeft een roestblaar. 1 krikpunt was minder.
Auto hand rondom kleine deuken en krassen. passagier kant beide deuren waren flink geplamuurd.
Ik kon verder niks vinden qua roest.
Auto was van een oude man 90+.
techniek:
De automaat lekt, en de remleiding achter moet vervangen worden. draagrubbers achter waren uitgedroogd.
Vraagprijs 3100
2e was een 190D 2.0 4 bak licht groene kleur
Deze had helemaal geen roest, klein deukje op de kofferbakdeksel.
Helemaal schoon en droog van onderen.
Hier hoeft niks aan te gebeuren.
Hiervan was de vraagprijs 3050
Liefste heb ik een 2.5 automaat.
Beide vallen net binnen budget.
Mijn hart zegt de 2.5D verstandig is de 2.0D
Ik ben niet bang voor een beetje werk. maar aan de 2.5D moet nog wel wat aan gebeuren.
Wat is verstandig?
Van rond de 3000 euro een mooi diesel te vinden is lastig.Statistieken: Geplaatst door Wiersma — 28 mei 2011, 19:42
]]>