Dat zou gaan om de Mercedes 190E 1.8 met katalysator (U9).
Laat nou nét toevallig mijn 1.8 een katalysator hebben en ook de code U9 op kenteken.
Maar juist omdat dit de enige W201 is voor zover ik weet, ben ik nu nog meer op mijn hoede om E10 te gaan rijden.
Euro 98 zou moeten blijven voor zover mijn informatie gaat.
In NL is euro 98 niet meer verkrijgbaar en vervangen voor Vpower wat ik heb begrepen.
Een kennis heeft ook een 1.8E , zelfde bouwjaar maar dan schakelauto in plaats van automaat en hij heeft die U9 code er niet opstaan. Volgens mij dus ook geen kat bij mijn kennis en dus niet geschikt voor E10.
Ik begrijp alleen niet wat die KAT dan ertoe doet of de Benz wel of geen E10 zou mogen.....De brandstofpomp zal toch bij alle W201 190E 1.8 dezelfde zijn lijkt mij zo. Idem voor de brandstofleidingen.
ik heb dus een aantal vragen en daardoor meer twijfels waarom uitgerekend de KAT 1.8E geschikt zou zijn.Statistieken: Geplaatst door Anthony — 20 aug 2016, 15:57
]]>