Donderdagavond heb ik de 190 opgehaald. Meteen gaan rijden. Mijn doel was die dag nog de spaans/franse grens over te komen.
Rond 1 uur 's was ik uiteindelijk er over heen.
Toen langs de oost kust omhoog, tegen 3 uur en bij bordeaux was ik op en heb ik een parkeerplaats opgezocht... Na een uurtje of 2 slaap weer gaan rijden. En om een uur of 7 's morgens, nog een keer 2 uur liggen slapen.
Toen ik dus rond een uur of 9 wakker werd kon ik eindelijk de 190 bij daglicht bekijken. (en droog...)
Eindelijk kon ik dus echt gaan bekijken wat ik gekocht had... Ik had al wel gemerkt dat het technisch in orde is, hij rijdt als een speer, comfortable, geen gekken geluiden en voldoende vermogen.
Maar... terug bij het wakker worden. Bij mijn rondje rond de auto schrok ik wel. Veel lak beschadiging, wel kompleet roestloos, maar veel krasjes en butsjes. Kortom... daar ga ik best wel een berg werk aan krijgen.
Onderweg van richting parijs... Na een uur of 2 rijden werd ik plots door 2 douane motoren naar een parkeerplaats geleid. Door het gezeik overal over de KKZ vreesde ik het ergste. Na het uitstappen de dienders keurig een handje gegeven en uitgelegd waar ik heen reed en waar ik vandaan kwam. Geen enkele interesse in het kenteken... maar wel in alles wat er mogelijk in mijn auto zou kunnen liggen.
De route die ik reeds is namelijk de route om verboden rookbare spulletjes vanuit marokko naar noord europa te krijgen.
Moet je ook maar geen oude Benz rijden bedacht ik mezelf 
Vrijdagavond thuis... meteen dood neer gevallen en zaterdagochtend het beestje naar de garage gereden....
We wachten af wat er bij de controle uitkomt.
Geen foto's...
Leuk, ga ik nog een keer doen
EmileStatistieken: Geplaatst door Emilio69 — 28 maart 2010, 17:00
]]>