je zegt dat de cv extra gezekerd is met 10 ampère origineel is die maar 8 ampère dus die 10 zal niet veel doen
en wat RD500SEC zegt is wat ik ook sterk vermoed wat ik dus ook al zei zolang je maar onder het aantal ampères
blijft kan een kabel erg heet worden zeker bij gelijk spanning!
wat ik nu dus ook denk is dat de kabels die door midden zijn het gevolg is van de brand en niet van de sluiting
de andere mogelijkheden
de accu kan je rustig zo op laden is normaal geen enkel probleem bij onze auto's
maar je hebt het over een snel lader wat ik van deze krengen weet is dat de spanning veel hoger kan oplopen dan de max 14 volt
ook kan je vaak met deze kasten diverse accu laden met een ander voltage zoals 24 volt misschien dat het daar fout is gegaan?
en dan nog een mogelijkheid zoals ik al eerder probeerde uit te leggen
de stekker die op de foto staat gaat naar je start motor toe samen met de dikke kabel de dunne draden komen uit bij je oliedruk zender en 1 bij de schakelaar bij je carterpan verder loopt er nog een derde bij die je startmotor relais trickert
dat zijn dus niet de kabels die jij bedoelde
alleen wat ik zo niet meer weet is waar ze naar binnen gaan dus is het goed mogelijk dat ze samen op 1 plek naar binnen gaan samen met de draden van de ruitenwissersensor en de koelvloeistofsensor
maar nogmaals op deze draden staat normaal geen stroom zeker niet als de auto niet op het contact staat
daarom zei ik ook controleer de bedrading na de startmotor eens daar is de enige mogelijk dat er iets mis is gegaan
en waar een constante + is die niet gezekerd is dat de brand niet onder de motor kap te zien is zou kunnen omdat daar relatief weinig kan branden de draden kunnen daar dan zeker wel gesmolten zijn
persoonlijk ga ik voor de eerste optie gezien de zekeringen hoger zijn dan origineel
verder staat er op deze bedrading altijd spanning dus meer kans dat er iets fout kan gaanStatistieken: Geplaatst door Bastian-Hoen — 01 feb 2016, 17:44
]]>