Vandaag de wagen gaan ophalen bij de garage, was wel een koude douche!
De uitlaat was te ver heen om er wat pasta op te smeren, dat doet hij zowiezo niet omdat het toch weer loskomt na een jaar.
Nu waren er niet één maar twéé potten die vervangen moesten worden, zo goed als de ganse uitlaatlijn dus. de laatste pot en de voorlaatste.
Hij was wel heel schappelijk (vond ik) in zijn prijs, 350 euro, waarvan anderhalf uur werk. Hij had 10% korting gegeven op de onderdelen omdat hij de hele uitlaatlijn vervangen had. Het oud stuk heeft hij ook bijgehouden, ik zal er foto's van nemen en dan de APK contacteren.
benieuwd wat ze daar zullen zeggen...(vermoed niet veel)
Enig lichtpuntje was dat de wagen voor de rest in goede staat was, dus geen andere onderdelen die zwaar aan het roesten zijn of zo...wagen heeft twee jaar stilgestaan en denk dat dat de uitlaat finaal geworden is....
PS toen ik naar huis reed met m'n Mercedes was ik toch blij dat ik de kosten gedaan had, rij voor m'n werk met een BMW 316d, en ook al heeft 'de merc' maar een 2L hij rijdt toch veel aangenamer en zachter dan de 'te perfecte' BMW. Het was dan toch de moeite!Statistieken: Geplaatst door tobenzornottobenz — 17 nov 2015, 20:06
]]>