vreemt genoeg gaat ie nu wel weer redelijk uit,
ik heb van de week een paar testjes gedaan,
heb de de heb de vacuum aanvoer naar het contactslot (grijze slangetje) direct aangesloten op de vacuumpomp, toen wou ie niet fatsoenlijk uit, beetje gas bij geven hielp dan. vacuum aanvoer leiding naar contactslot is dus naar mijn idee goed omdat dit geen verschil maakte.
stuurslangetje vanaf contactslot naar stopzetter op de pomp (rood/blauw) bij het schutbord losgehaald en eraangezogen, toen viel ie direct uit, zo snel is ie nog nooit uitgegaan. dus is naar mijn idee de stopzetter niet lek en de leiding erheen niet.
als ik een paar keer met de rem pomp en m dan wil uit zetten blijft ie lopen.
als ik hem koud start direct na het gloeilampje uit is, stottert ie eerst wat, vijf tellen na lampje uit starten dan loppt ie meteen beter. misschien werkt de vacuumvervroeger ook niet goed vanwege vacuumgebrek.
temperatuur meter doet wanneer ie er zin in heeft, werkt ook op vacuum.
naar mijn iedee ist het de vacuum pomp. ook omdat dat deze wat olie lekt. gek genoeg wil ie de ene keer wel redlijk uit, andere keer niet. na een lange rit wil ie beter uit dan na een korte rit.
wat zeggen de kenners hier ervan?
en waar kan ik eventueel zo'n vacuumpomp bestellen? nieuw? dealer of niet?Statistieken: Geplaatst door Robbie201 — 06 dec 2012, 21:04
]]>