de mass airflow sensor, die doet toch het zelfde als een LMM? Alleen noem je het dan een MAF sensor toch? Daar heb ik ook al aan zitten denken... Maar die turbodruksensor ga ik eerst proberen! Het is namelijk een referentie sensor die niet goed is als wij het zo in de computer bekeken. Die referentie sensor geeft namelijk constant 5.01V af en dat leek ons niet goed. En als ik me het goed herinner dan staat er op de turbodruk sensor ook 5V.
Ja dat over dat verkeerde mengsel hadden wij ook in gedachten, en dan wel dat dat kwam door de referentie sensor.
Heb trouwens de bedrading ook gecontroleerd maar ik kon zo niet een plek vinden waar ze er raar uitzagen of beschadigd waren.
Hij loopt opzich wel goed, alleen gaat steeds meer lopen als een oude diesel, echt ronken zegmaar en natuurlijk die brom die er bij 3100 toeren in komt.
Haha nee dat zelf testen word niet wat met mijn ouderwetse verstuiver tester
Die komt ''net'' niet aan 1300bar 
Statistieken: Geplaatst door Fietsensloper — 22 jun 2012, 08:43
]]>