Een benzineslot in een diesel bouwen moet je dus ook het vacuumdingetje overbouwen voor de motorstop. SOms kan dat door een dekseltje los te schroeven en te verwijderen, bij andere moet je de gaatjes nog boren.
Bij de vroege series 190 kom je contactsloten tegen uit de W123 serie. Stuurslot en behuizing, stekkeraansluiting e.d. zijn hetzelfde. Het cilinderslot echter niet.
Denk er ook aan dat je de stekker achterop niet zomaar lostrekt, contactcilinder in de 1e stand zetten.
Contactslot wisselen doe je het makkelijkst van bovenaf. Stuur er afnemen, cockpit er uit nemen.
Dan contactcilinder uitnemen met de 'ijzerdraad'.
Dan van bovenaf de klem losschroeven door de cockpit opening.
Pennetje van stuurslot indrukken en het contactslot kun je wegnemen. Dan stekkers losnemen. Montage omgekeerde volgorde.Statistieken: Geplaatst door JantjeV8 — 07 jun 2011, 06:42
]]>