Er zit verder niks direct op het KE-Jetronic systeem aangesloten behalve de KE-Jetronic stop. Die is er natuurlijk voor om het injectiesysteem uit te schakelen als hij boven de 2000 toeren komt nadat hij is gestart. De mijne start namelijk op benzine. Dit werd mij aanbevolen om eventuele backfire tegen te gaan bij het starten.
Hij haalt het toerentalsignaal weg bij de diagnose stekker waar ook de toerenteller op aangesloten is.(heb ik ook achteraf ingebouwd)
Heb vandaag de nieuwe lambdasonde opgehaald en als ik morgen wat tijd kan vinden na school zal ik die gaan monteren. Hopen dat het dan goed is.
Volgens mij rest mij anders nog de gasklepsensor. Dat is volgens mij de enige sensor die er nogniet nieuw op zit. Anders zit het hem in de kabelboom(in de vorm van een kabelbreuk) ben ik bang voor omdat het probleem er niet constant is.
Maargoed, laten we hopen dat het de lambdasonde is...Statistieken: Geplaatst door Fietsensloper — 06 jun 2011, 21:34
]]>