Waarom ze "moeilijk doen bij Wensink"
Ik vind het opzich niet moeilijk doen!
Er komen op een gemiddelde dag ongeveer 50 man aan de balie die onderdelen komen halen voor een auto waar ze zelf diagnose aan hebben gesteld of dit laten doen door de beun.
Van de 50 komen er gemiddeld 25 man terug met de opmerking dat het deel toch niet defect was.
Reken dus maar uit hoeveel delen dat in de week zijn.
Als deze delen dus speciaal besteld zijn kunnen ze vaak niet retour naar de Koln.
Dus ja als je dat een paar weken volhoud mag je er wel een extra magazijn bij bouwen,en dat lijkt me niet de bedoeling.
En aangezien Wensink ongeveer 30 vestegingen heeft gaat dit bij elkaar wel heel veel kosten.
En wat betreft ruil delen das een zeer goed systeem.
Veel delen is gewoon in ruil te krijgen motoren,stuurhuis,koppeling,startmotoren injectoren krijg je retourwaarde op.
Dit is makkelijk te herkennen dan staat er achter het onderdeel een /80 of een /70
bijvoorbeeld 001 234 869 / 70Statistieken: Geplaatst door knolders — 18 aug 2010, 20:11
]]>