probleem is dus nog niet opgelost met dit ruil brandstofpomprelais.
Ook merkte ik dat bij het filerijden, zodra ik stilstond het toerental in zijn D(rive) met voet op de rem op 850rpm stond. Dit is te hoog want het moet dan zo'n 600rpm zijn. De 850rpm is in zijn P(ark) of N stand.
Doordat in zijn D het toerental al op 850rpm stond, wilde de auto er gewoon vandoor; reed ik in zijn stationair in de file al snel 25/30km/h.
Wat voor de echte oplossing misschien toch goed is om hier te vermelden is dat mijn auto sinds kort rammelt uit de uitlaat, het is een schotje van de kathalysator dat in eerste instantie rammelde(stationair). bij gasgeven gaat het over.
Inmiddels is het rammeltje(schotje) verdwenen maar maakt de auto een soort van 'zwaar geluid", net alsof hij een sportuitlaat heeft gekregen....
Kan een dichte kathalysator gevolgen hebben voor het "vanzelf gasgeven" tijdens stilstand?
ik kan me voorstellen dat een kathalysator die dicht zit voor problemen kan zorgen??
ik vond het toch belangrijk om deze info te melden.
Ik heb ook nog een reserve OVP hier op de plank liggen en een reserve temp.sensor die kan ik natuurlijk er ook inzetten van de week.
was is slim om te doen?Statistieken: Geplaatst door Anthony — 16 nov 2015, 20:10
]]>